“Vi skal have en reklamefilm” siger marketingdirektøren på et morgenmøde, og kigger stolt rundt på forsamlingen. “Og så skal det gå viralt”. Okay. Det gør vi da så lige. Og hvad skal vi så lave i morgen?
Mange af os har stødt på mennesker, der gerne ville lave den helt geniale film, som bliver et hit i hele landet. Ét hit helt uden at bruge kattekillinger eller penge. Udfordringen er enorm, og som regel ender det med, at vi skal lave én reklamefilm. Så bliver der brugt en masse penge og energi på at lave én enkelt film.
Men i stedet for at nøjes med én film, så tilbyder vi en langt mere effektiv løsning. Flere film, fotos og produktioner spredt ud over en længere periode.
Ved at lave flere små produktioner af høj kvalitet sørger du for at være længere tid i folks bevidsthed, og at dit budskab bliver gentaget. Du kan ramme bredere og få flere visninger på denne måde.
Det økonomiske bliver også spredt ud over flere måneder, og på denne måde har du bedre overblik og økonomistyring.