Kom med til optagelserne på en reklamefilm til Mirit Glas. Vi byggede en reception, så glasskærmen kunne stå så rent som muligt. Modellen Flora sørgede for at der kom identifikation med i billedet. Selv om det er produktet der skal sælges, så reagerer mennesker stadig på at se andre mennesker. Filmen kører på Mirits hjemmeside, LinkedIn og Facebook, og du kan læse mere om selve produktet her: MiritGlas Hjemmesiden er SEO-optimeret og havnede hurtigt som nummer et i Google-søgninger.
Vi byggede en hel reception op, så alt kunne styres i et kontrolleret miljø. Det er vigtigt at kunne styre lyset og lyden, så derfor er opbyggede scener altid nemmere, at arbejde med. I en rigtig kontormiljø er der flere ubekendte. I øjeblikket er videoen en del af et digitalt projekt Mirit.
YouTube er verdens næststørste søgemaskine kun overgået af Google. Så husk at dele videoen på alle dine kanaler.
Vi sælger ikke produktet, men løsningen som produktet tilbyder.
Du kan også få lavet film. Det er bare at ringe eller skrive til os
You must be logged in to post a comment.